تنها کاری که بازاریابی پیامکی برایتان انجام نمی دهد

بیشتر صاحبان تجارتهای کوچک در چند سال اخیر به علت مقرون به صرفه بودن و سریع بودن به بازاریابی پیامکی روی آورده اند. از کسی پوشیده نیست که این متد ارتباطی موبایل بیشترین سود حاصل از سرمایه برگشت می دهد و تنها کاری که لازم است برای آن انجام دهید  یافت مشتریانی با صلاحیت کافیست. بازاریابی پیامکی اگر به درستی انجام شود، اعضای خبرنامه پیامکی شما باید همیشه برای تجارت شما ارزش قائل شوند و به شما سود برسانند. اما نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که بازاریابی پیامکی به تنهایی کافی نیست و باید همراه با روش های تبلیغاتی دیگر انجام شود تا بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.

برخی اوقات، مشتریان با ما تماس می گیرند و فهرستی از شماره تلفن را برای ما می فرستند و از ما می خواهند که آنها را در سایت برایشان آپلود کنیم. هنگامی که شماره ها را بررسی می کنیم متوجه می شویم که بیشترشان شماره ی خط تلفن ثابت هستند. ما، در ملی پیامک وقتی این نوع فهرست ها را مشاهده می کنیم متوجه خطر بزرگی که تجارت ها را تهدید می کند، می شویم. در واقع، بازاریابانی وجود دارند که از افراد مختلف فهرست شماره تلفن خریداری می کنند تا از آنها برای تجارت خود استفاده کنند. این کار نه تنها غیر اخلاقی است، بلکه هیچ سودی نیز برای کسب و کارتان نخواهد داشت. در طولانی مدت این روش ضررهای مالی و حتی قانونی را برای صاحب کاران به دنبال دارد. همچنین بسیاری از این شماره ها ساختگی هستند.

اگر شما به دنبال روش تبلیغاتی هستید که به هزاران مشتری که به کسب و کار شما اهمیت نمی دهند دسترسی داشته باشید، استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد نمی شود. به یاد داشته باشید که کمیت مهم نیست، بلکه کیفیت است که ارزشمند است. آیا فهرست خبرنامه پیامکی در حال افزایشتان برایتان مهم است؟ مطمئنا اهمیت دارد. اما، چیزی که علاوه بر گسترش فهرستتان اهمیت دارد، مشتریان وفادار هستند. شما به افرادی احتیاج دارید که به برند تجاری شما علاقه دارند و با شما در تعامل هستند.

شما می خواهید که با افرادی که به عضویت خبرنامه پیامکی شما درآمده اند ارتباطی صمیمانه برقرار کنید. اگر شما بدون هیچ هدف خاصی شروع به ارسال پیامک به مخاطبانتان کنید، در مدتی کوتاه مشاهده خواهید کرد که تعداد لغو عضویت افراد افزایش خواهد داشت.

بنابراین درسی که امروز یاد گرفتیم چیست؟ کمپین تبلیغات پیامکی خود را برای افرادی که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند تبلیغ نکنید. بازاریابی پیامکی لزوما شما و برندتان را مشهور نخواهد کرد اما میزان وفاداری مشتریان به شما را افزایش خواهد داد. این همان چیزی است که در کسب و کارمان احتیاج داریم.

منبع : ملی پیامک