سامانه پیام کوتاه

کدام نرم افزار CRM عملکرد بهتری دارد؟

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بهترین نرم افزار CRM کدام است؟

پاسخ به این سوال بسته به کاربردی است که کاربران از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود انتظار دارند، به عنوان نمونه اگر شما  از دیدگاه یک برنامه نویس و یا متخصص IT به دنبال پاسخ این سوال باشید، یک روش جستجو داشته و پاسخ شما بر اساس این روش استوار است ولی اگر به عنوان کارفرما به دنبال پاسخ این سوال باشید روش جستجوی شما متفاوت و بالطبع نتیجه نیز متفاوت است و قاعدتا بیشتر به دنبال نرم افزاری هستید که نمونه کاربردهای موفق بیشتر را داراست، در این پست قصد داریم بهترین روش ارزیابی نرم افزارهای CRM  موجود را بررسی کنیم:

اگر شما مهندس نرم افزار هستید و تجربه ای در حوزه فروش ندارید عاجزانه تقاضا دارم از توصیه برای خرید نرم افزار مدیریت مشتری به سایرین اجتناب کنید! چرا؟ چون بر اساس ذات دانش شما به دنبال ایجاد پیچیدگی و رسیدن به اوضاع ایده آل هستید در حالیکه سیستم فروش به دنبال نرم افزاری است که بتواند کارهای فعلی را که دچار از هم گسیختگی شده و منجر به حذف و یا کاهش مشتریان جاری شده است مدیریت کند، مثلاً: چطور قرار ملاقاتها رو یادآوری کنم، سطح خدمات مورد نظر (SLA) رو برای هر مشتری چطور تعریف کنم، چطور بتونم وظایف رو بین نیروهام توزیع کنم، چگونه از وضعیت مشتریهام و نحوه پیگیریهای انجام شده گزارش بگیرم، آیا امکانش هست با یک نگاه از وضعیت فروش سازمانم مطلع بشم و یا اینکه دقیقا سیستم میزان کارایی هر کارشناس رو به من اعلام کنه و هزاران چرا و چگونه دیگر!

پس در انتخاب باید به دنبال بهترین نرم افزار CRM باشیم که در فاز اول نیازهای سازمان را پاس کرده ولی بر اساس رشد و تغییر در نیازمندیهای سازمان و بلوغ سازمانی بتواند همپای نیازمندی واحد فروش رشد کند، بنابراین بهترین نرم افزار CRM، نرم افزاری است که همه قابلیتها را داشته ولی شما به تدریج و بر اساس نیاز از این قابلیتها استفاده کنید، پس نرم افزارهای مشابهی با CRM مایکروسافت (اگر حتی بتوان به آن مشابه گفت) که در حال توسعه هستند و هر ماه به عنوان افزودن یک قابلیت جدید از امکاناتی که باید در سیستم در ابتدا وجود داشته باشد، پرده برمی دارند و سعی در ایجاد هیجان کاذب در مشتریان دارند، چندان انتخاب مناسبی نخواهد بود.

جمع بندی آیتم های مهم در انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری:

1- قابلیت ارتقاء و رشد

2- عدم وابستگی به پیمانکار

3- عدم نیاز به تغییر نرم افزار با تغییر در نیازمندیهای سیستم

4- امکان استفاده از نسخه های جدید بدون نگرانی برای اطلاعات فعلی

5- امکان بررسی نمونه های موفق کاربرد این سیستم در دنیا


برای اطلاع بیشتر در زمینه نرم افزار سی آر ام و البته crm مایکروسافت، به صفحه سی آر ام شرکت اورست به آدرس https://www.ever247.net/home/crm مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی