سامانه پیام کوتاه

فرصت تجاری یا opportunity در نرم افزار CRM مایکروسافت در بخش فروش قرار گرفته است. در مطلب "تعریف سرنخ در نرم افزار سی آر ام" توضیح دادیم که به هر شکلی که مشتری اولین ارتباط را با شما برقرار کند به عنوان سرنخ ثبت می شود.  بدیهی است که وقتی یک سرنخ ثبت شد، پی گیری تیم فروش شروع شده و با ارسال بروشور، ایمیل و تماس های تلفنی سعی می شود تا

مشتری را وارد فازهای دیگر فروش کنیم. وقتی مشتری تمایل نشان داد و احتمال خرید فراهم شد. در نرم افزار CRM سرنخ را تبدیل به فرصت تجاری می کنیم. از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت این است که در پروسه تبدیل سرنخ به فرصت، تا سه موجودیت جدید ایجاد می شوند. مشتری در جدول مشتریان قرار می گیرد. شخص تماس گیرنده در جدول اشخاص قرار می گیرد و به مشتری متصل می شود. فرصت تجاری برای مشتری ثبت می شود و شخص تماس گیرنده به عنوان عامل ارتباط ذخیره می گردد.

در یک فرصت تجاری میزان درآمد احتمالی از فرصت را ثبت می کنیم. می توانیم نیاز مشتری و راه حل خود را ثبت کنیم و پی گیریها را تا صدور پیش فاکتور و ادامه مسیر فروش دنبال کنیم.


برگرفته از سایت اورست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی