سامانه پیام کوتاه

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویژگی های یک شعار تبلیغاتی مناسب

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

شعار تبلیغاتی خوب باید به یاد بماند

یک شعار تبلیغاتی خوب باید به گونه ای باشد که به راحتی در یاد بماند. داشتن لغات سخت و طولانی باعث سردرگمی مشتریان می شود و از به یاد ماندن شعار شما جلوگیری می کند. یک شعار تبلیغاتی خوب نباید پیچیده باشد، بلکه باید در نهایت سادگی نوشته شود تا در ذهن مخاطب جای بگیرد.

  • novin10009 novin10009

سامانه پیامک برای وبلاگ نویسان

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ


وبلاگ نویسان

بله، اگر شما یک وبلاگ نویس هستید سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند به شما کمک کند و با کمک این سرویس خدماتی شگفت انگیز می توانید به راحتی بازدید از سایت خود را افزایش دهید. در نتیجه در مدت کوتاهی می توانید از وبلاگ خود درآمد کسب نمایید. در طی چندین سال گذشته، بازاریابی پیامکی محبوبیت بسیاری را کسب نموده است و اگر شما وبلاگ نویسی هستید که می خواهید سایت یا وبلاگ خود را معروف کنید، بهتر است بدانید که بازاریابی پیامکی چگونه می تواند شما را در این امر یاری کند.

  • novin10009 novin10009

پنل اس ام اس برای مشاوران املاک

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

نکاتی مهم درباره استفاده از پیامک در دفاتر مشاوره املاک

کلمه کلیدی خط ارسال پیامک خود را بر روی بنر تبلیغاتی و فرم های خود ثبت نمایید

تصور کنید که فردی با اتومبیل خود از مقابل خانه ای که برای فروش گذاشته شده است، عبور می کند. با دیدن پارچه نویسی آویزان به دیوار مطمئن می شود که خانه برای فروش گذاشته شده است اما وی وقت کافی برای توقف و یادداشت کردن شماره تلفن شما را ندارد. تنها چیزی که توجه وی را جلب می کند شماره خط اختصاصی و کلمه کلیدی شماست که این گونه نوشته شده است:

  • novin10009 novin10009


3 نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی روشت بلیغاتی بسیار موثر و مقرون به صرفه ای برای تجارت های کوچک است. بازاریابی پیامکی به شما امکان می دهد تا بر اساس هزینه ها و مخارج خود تجارت خود را به طور دقیق گسترش دهید. اما با اینحال، هر صاحب کاری با شنیدن نام پنل اس ام اس از برخی جهات نگران میشود. در این مطلب می خواهیم ۳ نگرانی مهم صاحبان کسب و کارهای کوچک را برایتان بیان کنیم.

  • novin10009 novin10009

 اعضای خبرنامه ای که از شما و پیشنهاداتتان راضی نباشند، بیش تر از دو پیامک شما را تحمل نخواهند کرد. اگر نتوانید به سرعت نیازهای آنها را بر طرف کنید، مسلما اشتراک خبرنامه خود را لغو خواهند کرد.

چگونه پیامک تبلیغاتی تان مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟

  • novin10009 novin10009


نکاتی که پیش از ارسال اولین پیامک تبلیغاتی تان باید بدانید
علی رغم اینکه بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آید، موفقیت شما حاصل تلاش هایی است که انجام می دهید. اگر شما زمان خود را صرف یادگیری فنون بازاریابی پیامکی کنید، در مدتی نه چندان طولانی نتایج خوبی از آن خواهید گرفت. همچنین اگر بدون هیچ گونه برنامه ریزی اقدام به ارسال اس ام اس به مشتریان خود کنید، به مرور زمان تعداد مشتریان شما کاهش چشمگیری خواهد داشت.

  • novin10009 novin10009

چند نکته در رابطه با بازاریابی پیامکی

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ


تمام نکاتی که مشتریان پیامکی تان از شما انتظار دارند
هر بازاریابی خوبی می داند که بعد از مدتی باید چند قدم به عقب بردارد و از خود بپرسد که “مشتریان من چه چیزی می خواهند؟” بازاریابان تازه وارد می دانند که همه کارهایی که انجام می دهند با هدف شخصی سازی هر کمپین برای مشتریان مخصوصی صورت می گیرد. این استراتژی جدید با استراتژی تولید محتوا همراه می شود. زیرا این دو استراتژی از مهمترین نکات مهم بازاریابی پیامکی هستند. تمامی کمپین های شما باید با محوریت این دو نکته فعالیت کنند. اجرای نا درست این استراتژی می تواند در کاهش مشتریان شما و فروش محصولاتتان تاثیر گذار باشد.
در مورد بازاریابی پیامکی همیشه باید این سوال را از خود بپرسید که مشتریان شما چه می خواهند و از شما چه انتظاراتی دارند؟ پیش از آنکه به مطالعه این مطلب ادامه دهید، سعی کنید که جواب را حدس بزنید. برخی از شما فکر می کنید که مشتریانتان خواهان تخفیف های ویژه هستند، برخی دیگر حدس می زنند تنها چیزی که مشتریان می خواهند درگیر شدن و شرکت کردن در مسائل برند مورد علاقه شان است. و نکته این است که هیچ کدام از این افراد تصور نادرستی ندارند، اما مسئله ای بزرگتر وجود دارد.
امروزه بیش از هر نکته ی دیگری، همه چیز درباره “تجربه” است. فراتر از اختصاصی سازی، مشتریان می خواهد که در مسائل مربوط به برند تجاری مورد علاقه شان شرکت کنند و از طریق آنها تجربه ای جدید را به دست آورند. بنابراین اگر شما به مناسبت فرا رسیدن تابستان برنامه ی ویژه ای را تدارک دیده اید حتما با ارسال پیامک ها و کوپن های اختصاصی آن ها را به مراسم خود دعوت کنید. پیامک های شما از اعضای فهرست خبرنامه پیامکی تان دعوت می کند تا تجربه ای جدید را کسب کنند و در عوض از پیشنهاد شما استقبال کنند. در واقع شما دارید مشتریان خود را تشویق می کنید تا بیشتر با برند تجاری شما آشنا شوند.
در ملی پیامک، ما کاربران خود را تشویق می کنیم تا از پنل اس ام اس خود به بهترین نحو استفاده کنند. پنل اس ام اس خود را فقط به عنوان راه دیگری برای برقراری ارتباط با مشتریان تلقی نکنید. ما می توانید با استفاده درست از پنل اس ام اس و رعایت نکات گفته شده بهترین سود دهی را از طریق سامانه پیامکی خود داشته باشید.
به علاوه، چند نکته در رابطه با بازاریابی پیامکی وجود دارد که شما همیشه باید آنها را رعایت کنید. تنها با رعایت این نکات است که می توانید به هدف خود برسید:
•ارسال پیامک تنها در ساعات کاری روز.
•توجه به تعداد پیامک های ارسال در طول ماه. سعی کنید که حداکثر هفته ای یک پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید.
•داشتن اجازه و رضایت مشتریان برای ارسال پیامک به آنها.
•ایجاد محتوای ارزشمند.

  • novin10009 novin10009

7 روش برای موفقیت در بازاریابی پیامکی

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

در چند سال گذشته بازاریابی پیامکی به یکی از برترین روش های تبلیغاتی شرکت ها تبدیل شده است. البته لازم نیست از این بابت تعجب کنید، زیرا این روش تبلیغاتی واقعا تاثیر گذار است. اگر هضم این مسئله برای شما کمی مشکل است ما در این مطلب ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را به شما ارائه می کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی هستند که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی چند سال اخیر تبدیل کرده اند.

  • novin10009 novin10009

هنگامی که کمپین تبلیغات پیامکی به درستی عمل نمی کند، چه راهکارهایی وجود دارد؟

فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما بسیار مهم است. شما به راحتی می توانید اعضای جدیدی را به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی خود در بیاورید، اما میزان استقبال از پیشنهادات شما بسیار پائین است. تقریبا میتوان گفت که شما هزاران پیامک در هفته برای اعضای خبرنامه خود ارسال می کنید و در نهایت تنها ده نفر از کسانی که این پیامک ها را دریافت کرده اند به شما مراجعه می کنند که این خود مشکل بسیار بزرگی است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد شما چه کار می کنید؟ آیا باید به کلی از بازاریابی پیامکی کناره گیری کنید؟ مطمئنا خیر. برای اینکه بدانید در مواقعی که کمپین تبلیغات پیامکی تان به خوبی عمل نمی کند، چه کاری باید انجام داد بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

  • novin10009 novin10009

روش های مدیریت کمپین های تبلیفات پیامکی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

چگونه کمپین تبلیغات پیامکی خود را مدیریت کنید؟

بیشتر صاحبان تجارت های کوچک از بودجه ای محدود استفاده می کنند و به همین دلیل مجبورند از همین بودجه محدود برای پوشش بیشتر کارهای خود استفاده کنند. احتمالا آنها مجبورند که این بودجه را صرف مدیریت، شبکه های اجتماعی، مدیریت روابط عمومی و … استفاده کنند. بنابراین، طبیعتا اضافه شدن هزینه تبلیغات می تواند همه ی معادلات را به هم بریزد و ما کاملا متوجه این امر هستیم.

  • novin10009 novin10009